Jobba jobba jobba imorgon! Hurra!!!!

Imorgon är det måndag.. Vet ni vad det innebär? Det innebär jobb för mig. Eller jag ska gå bredvid men iaf. Jag ska få betalt som att jobba. Kommer dock inte bara gå bredvid å glo utan jag kommer självklart hjälpa till =P Underbart att få jobba. Ni anar inte. Som jag har längtat!
Första gången på väldigt länge jag ska upp väldigt tidigt. Fem måste jag vara vaken och uppe. Får se hur pass trött jag kommer vara. Kanske så pass att jag måste ta mig en dusch imorgon bitti för att vakna =P Hehe!
Får inte glömma lunch och frukost macka. Sen måste man tydligen ta med egen kopp till att dricka te/kaffe ur så det får jag inte glömma heller. Blir bra!

Dagen idag har gått smidigt. Fick sova till 10 -puss-. Jimmy åkte iväg nångång innan lunch och köpte ny skärm till datan samt fjädring (eller vad det heter) till bilen så bagageluckan kan stanna uppe. Blir svårt att ta in vagn med en hand =S Hehe! Nu blir nästa steg att få dit den.

Denna kväll fick Victor bestämma vad vi skulle äta till middag och han valde McD. Sagt och gjort. Vi åkte dit och åt. Fiskburgaren börjat tappa stinget. Alldeles mjuk inuti och rasar sönder typ. Tappat smak har den gjort oxå. Var nog sista gången jag åt den på McD. Synd. Gillar fiskburgare. Byta ut det mot kyckling nästa gång.

Imorgon kommer Farmor hämta Julia på dagis runt kl 14. Skönt för henne att inte gå hela dan efter en invändning som inte riktigt var som jag trodde/förvänta mig. Sen hämtar Jimmy henne där när han slutar då han ändå slutar kl 17. Så han kommer till Farmor snabbare än mig då han åker bil och jag buss. Ska ju till banken efter jobbet. Kanoners blir allt!

Natti!


Kommentarer
Postat av: jenny

Hoppas de går bra på jobbet idag vännen...

kram

2010-01-25 @ 08:57:04
URL: http://jennyringdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0