Julia utan mamma på dagis =S

Ja i skrivande stund är Julia på dagis och sover medan jag är hemma nojig. Det går bra. Det vet jag då dem ringde och berätta att hon hade somnat. Ätit dåligt men dem skulle prova igen när hon vaknat. Lilla gumman då! <3

Som sagt.. Det är dag fyra idag och det blir bättre och bättre. Likaså mitt tycke för dagiset. Det är mkt bättre idag än var det var i måndags och det är bra.

Får se när jag måste gå. Idag blir det lite konstigt med tiden. Victor kommer mellan 13.30-14.00 och det kommer en snubbe och fixar barnspärren på spisen mellan 13.00-14.00. Hur detta ska gå vet jag inte. Men det ordnar sig!

Nu är det dags för lunch sen ska jag slappa en stund innan jag hämtar henne.

Kommentarer
Postat av: jenny

De kommer nog gå bättre på dagis i morgon ska du se :D

När dom lägger henne ch tänker efter...hihih

kram

2010-01-14 @ 13:26:28
URL: http://jennyringdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0