Lite kort..

Idag blir det ett kort inlägg. Jag är jätte trött. Ska skriva lite snabbt och sen sätta på te. För att efter tet tvätta mig å så. Så är jag redo att lägga mig. Får se när det blir. Kunde lagt mig redan vid fem ikväll *S*

Dag två på jobbet avklarat. Känns ruggit bra. Jag är väldigt trött. Inte van att gå upp kl 5 och sen springa runt hur mkt som helst. Men det går bra och jag trivs. Ser fram emot helgen då jag ska jobba fre-sön 16-21,30. Dem boka mig redan igår innan jag gick hem. Känns bra! Imorgon är det kvällen sen blir jag självgående. Najs!
Personalen är härlig och gamlingarna är härliga. Känns härligt =P

Annars då.. Jag har inte hunnit att känna efter på riktigt så det flyter på i ovetskap. Vilket jag är nöjd med. Just nu pallar jag inte att ta tag i saker. Har nog som det är. Imorgon ska jag ner till banken och hoppas på positivt besked. Annars vet jag inte vad jag tar mig till. Men det är morgondagens bekymmer. Just nu känns det som att allt flyter på och jag tänker glida på den vågen tills imorgon vid 10,15.

Nu sover Julia. Victor ligger. På dagis för Julia går det inte bra. Plus att mitt i detta så blir hon sjuk. Hon har feber och allämt hängig. Lilla gumman! Pappa blir nog hemma imorgon med henne. Stumpan då!
Victor är iaf glad över att få börja fritids. Han har längtat som tusan på att få börja fritids. Så pass att det inte är nåt problem på morgonen. Han går upp och klär sig och fixar sig klar inför skolan utan problem -peppar peppar-

Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0