Nattjobb!! =D

Ja då har jag även fått ett natt jobb. Känns underbart. Har velat jobba natt väldigt länge nu och nu äntligen ska jag få göra det. Wohoo!!!

Idag har dagen flytit på rätt bra. Inskolning till kl 14. Innan jag hämtade henne vid två körde Susanne ner mig till ams för en snabb träff. Sen släppte hon av mig hemma så jag kunde ta emot Victor. Han stack hem till en kompis och jag åkte med Susanne till skolan och hämta upp hennes son. Därefter bar det av till posten för att hämta ut ett paket för att sen sluta hemma. Hem och fixa med Julia och leka lite. Sen gick vi till netto. När vi kom hem var det dags att styra till middag. För att sen lägga barnen.

Känns ruggit bra med jobb nu. Så jag hoppas att det ordnar sig med tider. Men det borde det göra då dem säger att dem är i behov =D -glädje glädje-

Imorgon är sista dagen på inskolningen och det känns inte bra. Eller det känns bra i synpunkten att jag börjar jobba nästa vecka. Men annars känns det inte så bra. Har inte lämnat henne tillräckligt anser jag. Ska prata med dagis imorgon och sen ringa rektor. Man ska se upp för såna som mig. Vi ifrågasätter allt som anses vara mindre bra. Får se vad svaret blir.

Min älskade son har börjat drömma mardrömmar. Den slutsatsen har jag gjort pga hans beteende. Han är jätte ledsen och yrar en massa. Stackars min älskling! Som tur är minns han inte vad han drömmer.

Har åter igen börjat fundera ang håret. Blond eller mörk? Kommer förmodligen inte färga igen då jag minns tydligt hur jag saknade det blonda. Men tankarna finns ändå där.........

Måste även säga att jag fick en låda med underbart goda Geisha av min älskling idag!! <3

Nu är det dags att borsta nötter och träffa John. Ville bara säga att jag även fått natt jobb!

Jag har fått natt jobb!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0