Nytt år, ingen kalender =S

Ja då var det nytt år igen då. 2010! Otroligt. Så man snart får ålders ångest.
Ingen kalender har jag heller så jag kommer bli måttligt förvirrad. 6 dagar in på januari och jag har inte skaffat en än. Dåligt. Får köpa en lagom om en månad eller två. Går ju nu på a-kassa och får endast grundbelopp på max 320:-/dag. Kan inte sluta annat än dåligt. Men men.. Blir nog bra!

Idag blir Julia 13 månader. Stört vad tiden går fort. 13 månader sen jag satt i min soffa med en alldeles ny bebis. 
Hoppas kommande 13 månader går lika fort. Jag hoppas dessutom på jobb. 
Ska ringa runt som satan imorgon och hoppas jag får napp nånstans.  Kan inte vara utan. Dessutom är det väl även innestående lön så jag kommer vara utan pengar ett tag. Inte bra!
Känns som det hela kommer sluta med att Jimmy och jag flyttar hem till våra mammor för vi inte har råd att bo ihop. Vilket inte funkar det heller. Kommer inte ha råd att få upp alla möbler. PLUS så vill jag bo här. En lägenhet på botten med uteplats och allt är kanoners! Femma vore trevligt då jag helst vill ha gästrum. Men man kan inte få allt man vill ha. Synd!

Jag började iaf året kanon. Var uppe hos min älskade AG och hade det underbart! Hennes grannar hade en fest natten till söndag. Började kl 23 och slutade typ 5 eller nåt liknande. Aldrig varit med om volym på en fest tidigare. Samtliga på festen måste haft hörselproblem. Men men! Ingen av dem kan ha mått så jätte bra dagen efter. Men med rätta!! -mohaha-
Tack kära vän för en fantastisk helg!
Även min underbara sambo som lät mig stanna en dag extra än planerat med ingen varsel. Ungefär lika lång framförhållning som planeringen på att stanna i Sthlm.
Victor och jag stanna kvar en natt tillsammans där och lekte med Mathias! Härligt. Dem går jätte bra ihop!
Huddinge centrum är sig likt och sånt gillar jag. Jag har nog inte varit där sen jag flytta därifrån. Och det är 6,5 år sen och lite till. Flyttade april -03. ShittanGittan asså! Time flys!

Jul och nyår var bra. Barnen fick massa härliga klappar och dem var jätte glada och lydiga. Jag fick min gröt till frukost och det är ett måste på julafton. Julia sover konstig middag så nyår blev allt framflyttat än planerat. Skulle åkt ut till Anna efter lunch men då Julia inte sovit än så ville inte jag åka. Så fort hon vakna så fixa vi oss och åkte. Väl därute vart det god mat och en av dem godaste efterrätterna jag ätit. Ruggit gott! Anna is the qween på mat och dessert osv! Gottigottgottgott!

SNÖ! Det är massa massa massa snö ute. Helt underbart är det. Älskar snön! Vitt och fint är det. Victor skulle älska att vara hos mormor nu. Han och jag i backen i Salem. Wohoo! Den rockar fett! Jobbig att gå upp för hela tiden. Lift i den backen skulle göra susen, jag lovar!!

Kajsa.. Älskade Kajsa! Hon växer och står i sig. Hon blir 4 månader snart. Tänk när hon växer upp och leker med Julia. Hubbahubbahubba! <3

Mer än så om förra året tänker jag inte skriva. För det orkar jag inte. Nu ska jag ta en funderare på hur jag ska lösa mitt "kalenderlösa-problemet". Måste ha nånstans att skriva så länge. Samtidigt som det kvittar då jag iaf inte ser datum osv. Stora kalendern i köket kan jag inte skriva på. För små rutor. -mutter-
Kanske första året utan kalender?????

Tjoflöjt!

Kommentarer
Postat av: jenny

Klart du måste ha en kalender..jag har inte heller köpt någon men måste göra de snarast... =)

Dom är dyra bara men får hitta en billig variant...

<3

kram

2010-01-07 @ 08:43:20
URL: http://jennyringdahl.blogg.se/
Postat av: LillaAnna

Qween vet jag inte om jag är.. men Queen kan jag lätt va! ;) Ja, desserten var super god! De kommer jag göra fler gånger kan jag lova!

2010-01-07 @ 19:25:41
URL: http://annansblogg.blogg.se/
Postat av: Lindey

Time FLIES..

QUEEN..



;)

2010-01-08 @ 21:53:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0