Sol i blick hela dan!

Hallojsan!
Då är det söndag och jag är på bra humör. Det känns som att allt kommer lösa sig trots allt. Ett jobb på G inom hemtjänst som jag ska till imorgon och boka in tider som jag ska gå bredvid så jag kan börja jobba. En vecka kvar på inskolningen på dagis sen är det frittfram att jobba hur mkt helst. Och jag hoppas det kommer vara mkt!!

Sonen kom just hem. Varit med pappa denna helg som varit nere i Lkpg i helgen. Så han blev hämtad här och lämnad här. Skönt! Ikväll är det tvätta och det är oxå skönt när det är klart. Möta en ny vecka med allt klart. Underbart!
Sen även imorgon ska jag sätta in en spiral. Det ska oxå bli skönt. Hoppas att detta preventivmedel inte ger mig mer mens än normalt. Är sååå trött på mens kan jag lova. Det kan ju bara bli bättre. Men skulle det mot all förmodan bli värre så åker denna spiral ut snabbare än kvickt.

Uppdaterar allt som hänt senare. Har den bästa Victor som står och väntar på att få spela på datan. Vilket han ska få!

Ha det bra Hej!

Kommentarer
Postat av: jenny

Skönt att du vart på bra humör idag vännen :D

2010-01-17 @ 21:33:28
URL: http://jennyringdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0