Blir bra det här!

Ojdå! Såg att bilden hamna på sniskan. Hehe! Hoppas ni ser ändå.

Här en bild på min älskade bror och mor från i höstas! Älskar er!! <3


Just nu sitter jag hemma hos min älskade mor! Kanon najs att vara här! Denna gång har jag Julia med mig och det går jätte bra. Hon är super duktig. Mammas kicka. Lika uppfostrad som Victor. Dock lite mer jädra anamma i henne. Men det gör inget. Eller nu ljuger jag. Klart det gör nåt men överlag så gör det inget =))
Var nere på restaurangen här i Salem idag då min mosters snubbe fyllde 60 år. Trevligt som vanligt när släkten slås ihop. Även denna gång var det god mat. Trodde det skulle bli jobbigt med Julia där då det skulle vara massa nytt folk å åså men det var det inte. Liiite i början men det gick över. Efter hon fått i sig lite mat så gick det bättre. Vid ett tillfälle så vart hon jätte arg/ledsen och jag vet inte varför. Men det gick över sen. Misstänker att det var av trisstess faktiskt. För så fort hon och jag gick runt lite så blev hon bättre humör ganska snabbt.
Nästa gång släkten ses eller nästa gång jag ska upp (det som kommer först) så ska jag se till att dem får träffa Victor. Var många som fråga efter honom. Han är saknad. Mina barn är väldigt omtyckta då dem är väluppfostrade och extremt fina!! -mallig som tusan och flera gånger om-

Igår när vi kom så gick vi till centrum då jag i vanlig ordning glömt haklapp. När vi kom tbx från affär så gick vi upp till Anna och hälsa på. Barnen lekte ihop fint. H hade nåt speciellt i sig som gjorde henne kanon söt. Kanske var det frisyren ihop med dem fina blåa ögonen.. Kanske var det åldern.. Kanske var det charmen.. Kanske nåt annat. Men jag föll pladask iaf! G och M är oxå jätte fina ungar. Så ta mig inte fel nu!!!
G var så söt när dem kom till restaurangen idag.. Han fick se mig och ropade på sin mamma 'mamma där är hon som vi har sett' H satt bredvid mig och det var mys. Hon är så go den tjejen. G kom och gav mig en kram innan dem skulle dra... Kan äta upp dessa ungar allså! M är jätte stor. Inga framtänder, gör henne lite större. Snuttan!

Imorgon bär det av till Alby så jag kan göra färdigt armen. hoppas även vi hinner med den andra så det är totalt klart. Men huvudsaken är att den första blir klar så får vi ta den andra vid ett annat tillfälle. men jag hoppas iaf på att det blir båda imorgon. Kim ska följa med och hjälpa mig med Julia under tiden då detta kommer ta ett tag och Kuz har hund. Ser fram emot detta så ruggit mkt. Gjort sen jag börja =)

Innan vi åker hem så ska vi göra ett stopp i Huddinge och träffa älskade A! Hon är väldigt saknad och det är synd att det alltid ska bli så korta visiter. Men jag ska planera in nåt som är längre!

Nåt annat jag måste planera in är att träffa Gibben. Snacka med honom idag... Fan asså! Måste styra upp detta. Så många jag vill träffa och jag har inte tid till alla. Hur prioriterar man bland vänner lixom? det går inte ens. aja! Får ta det som det kommer sen i sommar då jag har tid. Vet inte hur jag ska få tiden bara då jag jobbar hela sommaren. Blir bra det här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0