Det är konstigt hur man tänker när man är ...

Det är konstigt hur man tänker när man är trött. Det är konstigt hur ens fantasi blir påverkad av trötthet. Jag tycker väldigt mkt är konstigt. Det är så himla mkt som jag skulle vilja ha svar på. Mitt liv just nu är bra mkt mer än konstigt och bra mkt mer än obesvarade frågor. Skulle det dock vara mindre konstigt och mindre frågor skulle det mesta vara mkt lättare att leva det. När man har familj så måste allt klicka. Lilla minsta klick man saknar blir det ett litet litet hål som kräver att man fyller i det illa kvickt innan hålet blir större. Tappar man kontrollen är det för sent för att se tillbaka. Men hur kan man låta bli att se tillbaka? Ska man inte glädjas åt minnen? Bli... Äh... Glöm det. Nu måste jag jobba


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0