Ber om ursäkt Jocke!

Fått frågan vad det var för inlägg jag gjorde, alltså det innan detta. Så om ni inte förstod det så är det alltså ett svar på dem fina kommentarer jag fått. Anser inte att dem var befogade. Sen vet jag ju som sagt inte hur mkt Jocke vet och inte vet. Därför ansåg jag att det fick rikta sig till honom då han uppenbarligen läser min blogg. Eller så gjorde han det på uppmaning av Anna. Spela roll. Hoppas han läser igen och ser mitt svar.
Sen blev jag påmind att jag glömt gratta honom på hans 30-års dag. Ber om ursäkt för det. Ärligt talat så glömde jag bort. Strunta inte i det eller nåt sånt trams, utan helt enkelt tänkte inte på det. Ber om ursäkt!
Eller jag kanske inte behöver be om ursäkt? 30-års dag och blev inte bjuden. Kanske en pik till mig? Äh! Jag behöver visst be om ursäkt så jag hoppas att du ser detta. Kan ju inte direkt skriva det till dig på annat sätt du du (sorgligt nog, plus dragit in Anna att göra samma sak. Synd! Nu missar jag allt med Kajsa. Inte ens en bild kan jag se) har tagit bort mig från fb. Klart tecken på att jag inte är önskvärd. Och jag har fattat galoppen. Jag ska inte! Inte för att jag tidigare gjort det på sista tiden. Har inte haft tid tyvärr.

Aja! Tråkigt att det ska bli såhär. En vacker dag.. Kanske.. Kanske inte..

Jag kan iaf inte bli borttagen som Fadder. Det går inte! Så det känns ju skönt. För mig iaf!!

Det var en gång.. Och den gången tog slut!

Kommentarer
Postat av: Jocke

Det var mitt beslut att ta bort dig från fb, jag gjorde det innan Anna till och med.

Nej, du blev inte bjuden, vilket beror på att jag helt enkelt inte sett eller hört av varken dig eller Jimmy sen nyår... plus att man bjuder inte, folk ringer och frågar när dom kan komma, vilket samtliga gäster gjorde.

2010-03-31 @ 19:36:49
Postat av: Frida

Vad är det jag ser?! Vad fasen har hänt här egentligen?

Missar din blogg ett tag (eftersom jag numera endast surfar via iphonen och knappt har några bloggar inlagd på den) och nu helt plöstligt är du osams med din allra bästa vän??

JAG anser att riktiga vänner blir inte sura för att man inte hörs på ett tag. Riktiga vänner kan gå jättelång tid mellan tiden man ses och ändå när man ses nästa gång så känns det som igår och man bara försätter där man avslutade sist.

Och fadder man kan som sagt aldrig bli "borttagen" som, väldigt konstigt att ens uttrycka det.

2010-04-06 @ 22:36:06
URL: http://thisisfrida.blogspot.com
Postat av: Anna

Det här är anledningen till att jag inte uppskattar att bli omskriven i din blogg! Jag är så less på att bli framställd som världens elakaste människa! Allt är bara mitt fel och jag är så dum så dum......

2010-04-07 @ 05:59:24
URL: http://annatipsar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0