hon skrek sig hes av min närvaro

Hum!
Jag vet inte riktigt vad jag ska tro. Men det känns som min dotter inte gillar mig. Hon skrek sig hes tills jag lämna rummet. När jag kom tbx efter hon vart lugn så fortsatte hon. Blev inte lugn förrän hon kom ifrån rummet med pappa (som var inne med henne hela tiden). Detta får en att känns sig så ruggit dålig att det är sanslöst! Usch!

Då hon har skrikit så mkt idag så har jag inte kunnat sova på morgonen eller sova nu på fm. Vilket är typsikt och inte alls bra. Jag jobbar 14-07 så jag behöver sömnen. Men men.. Det är frivilligt så det är bara att bita i äpplet. Får njuta av detta slutet på nästa månad hoppas jag. Får jag bra lön blir det en tatuering! Velat ha en nu så länge att det jag känner mig gammal.
Vilket jag uppenbarligen inte ser ut att vara. Fick visa leg igår på macken. Hon ursäktade sig med att det blivit mkt hårdare nu bla bla bla bla. Men hon kollade inte Susannes. \o/ Lixom.. Ser jag verkligen ut att vara under 18?? Känner mig hästgammal. Blir man tveksam på om jag är runt 20 eller närmare 30 när man tittar på mig?
Hur ska man klä sig eller sminka sig för att se ut som man är i den åldern man faktiskt är?
När jag var runt 18 så tyckte folk jag såg äldre ut. Blir jag verkligen yngre med åren?? Tydligen!

Pga av att min sotter stötte bort mig så känner jag inte alls för idag. Vill bara vara ensam. Totalt ensam.

Just leave me alone!

Kommentarer
Postat av: jenny

HEJ GUMMAN

Tänkte gå in och kolla om du uppdaterad..ojojoj du har ju skrivit massor..

Du behöver inte känna dig dålig för de där med Julia..barn är så ibland vännen..men dock förstår jag dig..

Om du inte mår bra och vill prata, så vet du att jag finns för dig. En trappa ner, Ett samtal bort...jag finns.



Jag tycker inte du ser gammal eller ung ut..Du ser ut som en kvinna i 30 års ålderna :D



Nu ska jag väcka barn här nere...



kram vännen

2010-03-30 @ 06:41:48
URL: http://jennyringdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0