over and out

Har varit på vc i Berga nu och hon hade öroninflammation =) Lilla gumman!

Jag säger upp mig!!!!

Idag är jag på väldigt dåligt humör. Har inte varit tiptop dem senaste dagarna. Har det med sömnen att göra?
Får hoppas på det och att det blir bättre.

Jag säger upp mig!!!!

I helgen jobbar jag kväll både lördag och söndag. Länge sen jag jobbade där dagtid och inte på natten. Men det blir bra. Har haft sjuka barn hela veckan så jag har inte hunnt fixa deligering ute än. Nu när jag är på dåligt humör stör det gallfeber på mig att man måste fixa deligering ute på sin fritid. Man måste lixom ta sig till stan för att gå till rätt vc och sen prata med rätt sköterska. Anser att det borde i ligga arbetsgivarens intresse att personalen får deligering. Just ute oxå som underlättar 17resor om man har. Liiite svårt att få ihop det annars. Det går men om man jobbar med "fel" person är det inte så lätt alla gånger.

Jag säger upp mig!!!!

Just nu skulle jag vilja påstå att livet suger! Känner inte nån positiv energi i hela min kropp. Jag vill ha jobb varje dag så jag slipper dessa långa dagar!!!!!!

Jag säger upp mig!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0