TVI!!!

Hum!
Nu har det spruckit! Nu är jag trasig! Seriöst alltså! Riktigt trasig! Dock inte nåt fysiskt (kanske hjärtat) men nåt psykiskt.
Har fått besked att jag inte längre är Kajsas fadder! Jag är inte längre hennes fadder. Eller jo, på papper, men jag har muntligt tagits bort. Vad i hela jävla helvete gav denna personen befogenhet att bestämma det????
Fadder är inte nåt man bara kan ta bort hur som helst. Det är lixom bindande eller hur man ska säga. Alla vet ju vad Fadder är så ni vet vad jag menar. Det går lixom inte att bara ta bort för man känner att man inte kan lita på den personen längre.
Inte lita på mig? Vad har det med Kajsa att göra? WTF!
Visste inte att i "fadder-rollen" så ingår föräldrarna! Hade jag inte en jävla aning om!
Men men.. för mig kan man inte sjunka lägre än så. Att använda sin dotter... Emot mig! Fucking hell!
Nu är det slut. Seriöst talat. Tvivlar på att det går att reparera denna vänskap. Eller jag tvivlar inte. Jag är övertygad. Hoppas hon får det bra i livet med mycket lycka och framgång. Allt som jag skrev/sa/läste för henne på dopet. Jag står för varje ord! En vacker dag.. Kanske en vacker dag... Fy fan alltså! Tror detta är bland det värsta jag varit med om faktiskt!
Gah!!!!!
Jag vet ju att du läser min blogg.. Nu glädjs du väl till att du kom åt mig! På riktiga och seriösa jävla djupet! Så det satte ruggiga spår! Djupt som satan!
Congratz fucking hell!!!

Annars då.. Jo det var som sagt bättre. Trodde allt luta åt det bättre. Men nu är det bara att kämpa på igen. Hoppas jag reser mig snabbt från detta. Jag orkar inte mer grått och h-vete. Känslomässiga turbulensen får fan vara nog nu! Snart orkar jag inte försöka mer. Snart stänger jag bara av och då får det bära eller brista. Då får vi se i sanningens öga vem man har som äkta vän. För jag kommer som sagt stänga av. Dem som känt mig länge vet vad det innebär!
Pga en person som tror hon är större än gud och tar bort mig som fadder!
Jag är inte längre Kajsas fadder!!!
TVI!!!

Kommentarer
Postat av: jenny

Hej gumman..

Blir lite orolig för dig när jag läser vad du skriver, jag förstår din förtvivlan att hon har gjort som hon har gjort.

Men man kan inte göra så...på riktigt de går inte ...Du är fortfarande Kajsas fadder och kommer att vara de ....oavsätt vad hon säger.



Du vet att jag finns för dig och att du kan prata om du vill...eller bara om du vill umgås längre stunder. Jag ska hjälpa dig upp igen så du mår bra..



Älskar dig vännen.

2010-03-31 @ 06:52:30
URL: http://jennyringdahl.blogg.se/
Postat av: Anna

Du kan skriva va för skit du vill! Jag bestämmer vad som är bäst för min dotter! Jag känner inte den Therese som du är nu.... Jag trodde aldrig de skulle gå så här långt... men nu har de gjort de och du har bara dig själv att gå tillbaka till för att se vad som gick fel. Jag tror jag är större än gud? Jag tror inte på gud.. jag tror på kärlek och de har du inte visat verken mig eller Kajsa på över tre månader! Du har inte ens bemödat dig att skicka ett sms..... Så nu är de slut med de här! Skriv va för elakt skit du vill.. för jag vet hur de ligger till och jag bryr mig inte hur du vill måla upp de för andra!

2010-03-31 @ 07:40:51
URL: http://annatipsar.blogg.se/
Postat av: Jocke (Kajsas pappa)

Anna är inte ensma om det här beslutet. Även jag har varit en drivande kraft. Jag vill inte ha en person som jag inte kan lita på som fadder till mitt barn.



"Vad i hela jävla helvete gav denna personen befogenhet att bestämma det????"



Vi är Kajsas föräldrar!



"Inte lita på mig? Vad har det med Kajsa att göra?"



Du skojar va? Hon är vårt barn, vi vill ha en person som vi vet att vi kan lita på, som hör av sig, som är delaktig i hennes liv.



Har aldrig sett Anna må så dåligt som igår, så du ska inte tro att det här var lätt för henne!

2010-03-31 @ 11:22:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0