Vart är alla??

Vart är alla? Verkligen asså.. Vart är alla? Från och med nu tänker jag vara passiv. Varför ska jag bara höra av mig för?? Konstigt. Hur kommer det sig att vissa funkar på sina villkor, sina känslor, sina vägar?? Varför ska man anpassa sig när man inte får nått tbx? Varför ska agera efter en annans väg utan att man har blivit respekterad? Fattar inte. Vad har jag missat? Vilket jag hoppas att jag gjort! Vidare undrar jag.. Om man gillar nån. Vare sig det är kärlek eller bara sällskapet. Varför inte försöka?? Vissa saker är konstiga medan andra saker är konstigt att jag tänker på. Just nu vill jag egentligen inte vara här hemma. Men vad ska jag göra åt det lixom. Frågan är hur mycket jag vågar. Ska jag eller ska jag inte? Behöver nog ta reda på vad jag vill göra om sisådär 10 år. Vet jag inte med mer säkerhet vad jag vill blir det lite difust att agera. Så jag gör som jag brukar.. Adjö!!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Här är jag ;)



Och ja du vågar gumman :D

Tror på dig..

Massa kramar

2010-09-14 @ 17:53:14
URL: http://jennyringdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0