Victor ska sova hos J då jag jobbar inatt....

Victor ska sova hos J då jag jobbar inatt. När jag sa åt honom att fixa sig för att gå över till honom så fick jag detta till svar -->Mamma jag hatar att du jobbar. Tycker du ska byta jobb. Jag vill inte sova hos andra<-- Fan alltså! Trivs som satan att jobba natt. Föredrar att jobba natt. Det är mkt mkt bättre att jobba natt. Har två tillfällen även nästa vecka, men då är han hos sin pappa. Sen blir det att jobba dagtid. Jag vill jobba natt! Fan! Trodde mitt liv skulle bli bättre när jag separera. När vänder det? Aaaaaaaaah!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Förstår dig gumman..

Men förklara för han vad du tycker..sedan kan han kanske få välja vart han vill sova så kanske de är bättre?

2010-09-03 @ 09:13:20
URL: http://jennyringdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0