Ärligt alltså

Idag är en dag som inte alls är bra. Känner mig nedstämd och ledsen idag. Vet ärligt inte varför. Så fort jag ser i Kristoffers ögon och möter hans läppar är allt jätte bra. Men sen då..? Har Julia extra även denna helg. Hennes pappa träffar gamla kollegor och snackar ikapp. Mindre skoj för dem för det pissar ner ute. Regnat som tusan skapligt länge nu. Jag behöver oxå vara ledig känner jag. Svinjobbigt är det. För när jag är barnledig behöver jag jobba för att få ihop ekonomin. Men jag måste vara ledig för hälsans skull. Svår prioritering. Ärligt alltså. Svårt! Idag har jag känt mig så fruktansvärt tjock och ful. Har iaf bestämt mig (som det låter idag) att jag ska göra en fettsugning! Inte kanske. Inte om. Bara när. Och det blir av så fort jag kan. Antingen när jag sparat ihop till det eller när jag betalat av tillräckligt på lån så jag kan utöka det. Kanske t o m när jag får sån löneökning att jag klarar att utöka lånet iaf. Så idag är det två saker som är säkert.. Jag ska fettsuga mig och pumpa upp tuttarna till det jag hade innan jag "sluta äta".

Kollar en film på trean. Är så ruggit avis på den kvinnan alltså. Åker iväg sådär till London med en snubbe som vet vad äventyr och festa är för nåt. Sen har han så ruggit med pengar att han har limo, eget plan och kan betala allt. Jag vill oxå resa ut i världen och bara njuta av landet. Inga begränsningar!

Är så ledsen över min tillvaro just nu. Minns inte när jag var ledig på helgen sist. Spelar nog in en heldel kan jag lova. Inte för att det spelar nån roll då jag inte har pengarna till att hitta på nåt om jag nu skulle vara ledig. Klyscha va? Vill vara ledig men kan itne göra nåt när jag väl är ledig så jag kanske ser till att inte vara ledig? Gah!

Pengar pengar pengar! JAG HATAR VERKLIGEN PENGAR!

Jag vill ha en figur som kan bära upp en snygg figur klänning. Jeans och t-tröja. Jag blir fan galen!

Som sagt.. Jag är väldigt ledsen över mitt liv just nu! Hoppas att det går över tillsammans med regnet

Städa vore på sin plats oxå. Jag suger!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0