hör å häpna!

Finns vissa saker som aldrig sluta förvåna mig. Människor! Det finns verkligen folk till allt. Och sista idioten är inte född än. Tyvärr.

Igår klämde en grannunge sig i dörren.. Fy så det kändes i mig. Aldrig riktigt upplevt det jag kände. Jo, men inte på det sättet. Det var som att jag kände hennes smärta och led med henne. Sympati?
Tog iaf hand om henne och sköljde fingret och ringde pappa.

På onsdag har min son skolavslutning. Glad över att hans pappa tar han så mkt av sin semster samt att mormor tar en vecka. Då jag jobbar hela sommar så kan vi inte göra så jätte skojiga grejer. Men självklart så kommer vi äta mssa glass och bada och åka på ett å annat äventyr. Men inte samma sak som att vara ledig å planera nåt. Nästa år hoppas jag att jag ska kunna ha semster och njuta den med barnen. Minns inte hur det är att ha semester. Betald ledighet.. Va e de?
Känner i kroppen att jag jobbar för mkt. Men som idag, då jag är ledig, är jag väldigt rastlös och får nästan ångest för att jag inte jobba. Jag vill åka till jobbet. Men idag har jag inte nån bokning. Hoppas bara inte att jag ska börja oroa mig igen för att få ihop timmarna. Suck alltså! Vet inte om jag skulle klara ytterligare en period med oro. Den förra är ju just över. Nästa månad borde jag få en bra lön. Aja. Skit va de me de. Ordnar sig

Färg.. Hör å häpna.. Jag har fått färg. Jag är mer eller mindre brun!!! Dock bara på armar, bröstkorg och på övre ryggen. Men va fan.. Jag är inte röd lixom. Typ BRUN!! Känns hur underbart som helst. Aldrig någonsin haft så mkt färg alltså. Och då har jag inte gjort annorlunda mot annars lixom. Solen måste vara starkare i år än nåt annat år.

Nu ska jag ta mig en kopp te och ringa till nån

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0