"Mina barn är mitt allt"

Uttrycket.. "Mina barn är mitt allt". Det stämmer verkligen. Mina barn (+Kristoffer) är mitt allt. Känner mig fortfarande lika dyster som dem senaste dagarna. Vet inte vad jag kan göra. Ha folk omkring mig är bra på det sättet att tiden går. Men när jag lämnar folket så känner jag en tung ångestladdad dimma. Jobba är det enda som funkar. Dessvärre så har jag blivit av med massa nätter denna sommar då vikariehanteringen valde att plocka in en och samma vikarie (för vikarien) ist för att låta mig ta dem nätter jag vart lovad. Förstår grejen men anser det fel när man redan gett bort nätter. Synd bara att jag inte fått dessa nätter via vikariebanken för då kan dem inte ta bort dem för mig, mig veteligen iaf.

Dottern är hos sin pappa nu. Snuttan har tydligen feber. Inget jag märkt av. Kanske lite idag men trodde det berodde på trötthet och solen. Så observant är jag på min egna dotter =(.
Sonene är ute och leker. Varit med sin pappa i helgen. Fått en ny hjälm och skateboard. Jätte glad över dem. Vilket jag oxå är. Även fast han redan har båda. Dessa var lite finare =)

Vart ute i Jennys trädgård hela dagen. Känns i ansiktet. Nu är jag hemma igen och sitter vid datorn. Kristoffer är iväg och gör nåt med bilen. Snart kommer Anna (W) med familj på en fika.
Så nu ska jag på toa å sen sätta på lite kaffe.

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0