Obetydligt inlägg

Har dem senaste dagarna funderat på vad jag vill göra när jag blir stor. Kanske satsa på det som jag är bra på. Det hemska med detta är att jag kom fram till att jag inte är bra på nåt. Så frågan vad jag ska göra kvarstår =(
Är så hemskt trött på denna osäkerhet med inkomst. Plugga vidare och bli nåt större.. Som vadå? Det jag vill kräver så himla mkt. Men jag ska ta reda på vad det innebär. För kanske att jag kan det. Ska smida lite på tankarna å se vad jag kan göra åt det. Time will tell!

Vidare undrar jag vart sommaren har tagit vägen. Måste man åka utomlands för att avnjuta sommar å sol? Har ju inte möjlighet att åka utomlands.. Så nu får solen komma och stanna kvar!

Dags att göra sig iordning och möta dagen. Duschen är redan avklarad så det är inte så mkt mer som behövs. Kanske lite mascara. Sen ska jag fixa köket innan jag gör nåt annat.

Hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0