God morgon! Nu är första två delarna på n...

God morgon! Nu är första två delarna på nya jobbet avklarade. Nya å nya går ju att definiera. Jag har jobbat extra ett par gånger. Men igår började jag "stadigt" för resten av sommaren. Det är inte heltid men har en del dagar i månaden som är mina. Dock på timmar men jag är glad. Jätte glad. Det tråkiga är ju som sagt att det är oregelbundna tider. Skulle aldrig klara det här utan Jenny. Victor sover hos henne inatt. Så jag vet inte vad ska skulle gjort utan henne. Hur som helst. Började igår kl 14 och jobba till 22.30. Sen sov jag jour och nu på morgonen har jag gjort det jag ska. När som helst nu kommer första personalen. Ska nu sätta på kaffe som jag laddat. Gratulerar på dagen alla Norrmän! Ha det gott!


Kommentarer
Postat av: Anna

Blir ju helt chockad av att de var uppdaterat här...

Najs!

Keep it up!



Kramen

2011-05-17 @ 13:51:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0