Clinique <3

Jag vill börja med att säga att tidigare när jag var bitter över att mina vänner alltid vill ha nåt från mig.. Det var exakt endast pga bitterhet. Jag tycker inte så egentligen. Vill bara förtydliga det. Varför? Jo för jag anser att frågar man inte så vet man inte. Frågan är fri och svaret valfritt. Vill man inte nåt så säger man ifrån. Det är så att jag är för snäll och kan ibland inte säga nej. Jag vill ju hjälpa till så gott jag kan och när jag då får frågan om jag kan göra nåt som är för mig enkelt så är det klart att jag vill hjälpa till. Det är bara det att ibland känns det som att det blir för mkt. Det var därför jag gnällde lite om det. Jag får helt enkelt säga ifrån om det blir för mkt. Gör jag inte det så är det ju mitt problem lixom. Jag älskar mina vänner. Allihop! Sen finns ju dem som jag inte gillar och inte vill hjälpa men dem är inte mina vänner och dem ber mig inte om nåt.
 

Nuuuuuu...!! Nu måste jag berätta om mina köp igår! Köpte för första gången smink till normalpris. Det vart väldigt dyrt för väldigt lite men det var det värt. Köpte Clinique grejer.
BB cream, super bra verkligen. Sminkborste till det. Kanon!
Chubbystick, helt underbar!
Sen fick jag en gåva, Blushing blush powder. Läppstift. peach pop. High impact mascara. Ögonkräm. En dagkräm och en ansiktsskrubb samt en sminkväska.
Jag älskar mina grejer! Kommer garanterat att köpa mer när det är slut. Det jag kommer köpa till är fler borstar i samma märke. Det kostar en del mer än andra liknande produkter. Men som denna kvinna sa till mig (inte ordangrant) Man betalar för resultatet och detta ger bäst resultat på dig. Hon var riktigt bra och lyckades ta fram färger som föll mig i smaken. Likaså läppglans, perfekt! Hon kunde verkligen sina produkter. Jo jag vet, hon har utbildning på detta.. Blir bara fascinerad. Som min kusin.. Hon är sjukt grym på att sminka å styla.. Själv tycker jag det är svårt. Men med dessa produkter jag köpt och fått så kommer jag bli bättre!
 
Dags att ta en sista kopp kaffe innan det är dags för sonen att komma till skolan!
 
//just me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0