Smärta pga människors frånvaro

Jag har just kollat på ett avsnitt av CSI på Kanal 5. Det har fått mig lite smått upprörd och gamla tankar kommer tbx. F-an asså. Ibland ångrar jag att jag börjat kolla på tv igen. Men iaf..
Jag fattar inte hur någongs frånvaro kan göra så ont. Hur kan en människa göra en ont genom att INTE finnas hos en lixom. Jag tycker det är fruktansvärt illa !!!
Vare sig personen är död sen många många år eller om det är en person man bara inte har i sitt liv.. Hur kan det gör ont? H U R  kan man uppleva smärta pga människors frånvaro??
 
Kommer man aldrig att kunna släppa det och bara gå vidare? Vad är det som ska vara så svårt att inse lixom så man kan gå vidare i livet??
 
Ibland blir jag så ledsen på mig själv som känner denna smärta. Ledsen på att vara ledsen! Den form av ledsamhet är den värsta.
 
Sånt man inte kan röra gör ont å det man kan röra går över!
 
WTF!
 
Ibland asså...............................................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0