blogg detaljer

Jag skulle vilja få ordning på min blogg. Används mig utav kategorier.. Bilder.. Länkar till det jag pratar om.. Osv osv. Men av någon lustig anledning tar jag inte reda på hur jag gör. På riktigt lixom. Ser ju ikonerna ovanför tangenterna nu att jag kan välja att lägga till bild, fet-, och kursivt samt understruket. Men det vill inte fungera. Inte kommit på hur man väljer kategori heller.
Kanske att det inte gå när man gör de via mobilen och kanske att det kräver PRO. Tveksamt att jag skulle betala för PRO när jag knappt har läsare. Då menar jag inte att ni som faktiskt läser bloggen inte spelar nån roll. Det jag menar är ju att jag är typ som en "periodare".. Och då kan det vara "slöseri" med pengar och betala PRO. Kanske senare.. Om jag håller detta uppe. 

Hum.. Får se hur jag gör.. Får se om jag klurar ut detaljerna.. Får se om jag skaffar mig tiden till att klura ut det..

Ja ja.. Får se helt enkelt!

Time will tell!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0